USN Skip to Content USN Skip to Footer

Ontdek onze nieuwe website

16-11-2023

Hoe kun je van start gaan?

Voor leden en voorzitters van de Raad van Toezicht is het heel simpel: Ga naar onze website en maak een nieuw account aan. Er volgen een aantal verificatie mailtjes en daarna kun je  inloggen op ons ledenportaal en gebruikmaken van alle ondersteunende documenten.

LET OP: Mail kan ook in je spam terecht komen. Kun je deze niet vinden? Zoek dan boven in je mail naar: Valideer nu je e-mailadres om toegang te krijgen tot het VTOI NVTK ledenportaal

Voor de secretarissen en andere ondersteuners hebben we een stapsgewijze handleiding klaarstaan. Deze handleiding vind je onderaan deze mail. 

Handleiding secretaris of andere ondersteuner
Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben wij een ledenportaal ontwikkeld waarin je zelf alle mutaties kunt doorgeven. Echter, voordat je dit kunt doen, moet je eerst een account aanmaken op ons ledenportaal.

Zo werkt het:

  1. Ga naar de website: vtoi-nvtk.nl 
  2. Als je al ingeschreven bent als bestuurssecretaris, hoef je alleen een nieuw account aan te maken bij het kopje ledenportaal (Is dit niet het geval: Scroll naar het kopje bestuurssecretaris inschrijven onderaan deze mail) 
  3. Er volgen een aantal verificatiemailtjes om het proces van een account aanmaken te voltooien.
  4. Als het goed is ben je nu aangemeld en zie je een overzicht van de leden die van jouw RvT in onze ledenadministratie staan. 
  5. In het geval dat je leden wilt toevoegen, wijzigen of verwijderen , klik dan op de daarvoor aangewezen button. 

Lid toevoegen 
Rechts bij de button “Lid toevoegen” kun je de leden RvT toevoegen aan jouw organisatie.

Zodra je de melding “Lid succesvol toegevoegd” krijgt, weet je dat het toevoegen gelukt is. Je kan dit controleren door te kijken bij het kopje "samenstelling RvT" of de toegevoegde persoon terug te vinden is. 

Het lid krijgt een mailtje (dit kan mogelijk 1 dag duren) in de mailbox met daarin de melding dat je het lid bij de organisatie hebt aangemeld.

Bestuurssecretaris inschrijven
Staat de (bestuurs)secretaris nog niet bij ons ingeschreven? Doe dat dan snel! Graag ontvangen wij de gegevens van de (bestuurs)secretaris. Deze persoon kan de gegevens van de leden van de RvT inzien en wijzigen.  

Heb je geen bestuurssecretaris?
Heb je geen officiële (bestuurs)secretaris? Dat is geen probleem. Je kunt ook een andere ondersteuner doorgeven. Graag zetten wij deze persoon wel in het systeem als secretaris zodat wij weten wie de machtiging tot inzien of wijzigen van gegevens heeft. 

Heb je geen andere ondersteuner?
Als je geen andere ondersteuner hebt, neem dan contact met ons op zodat wij samen kunnen zoeken naar een geschikte oplossing.